تبلیغات
{{‌‌ انجمن مشاورین و بازاریابان بیمه }} - مراحل نهایی کردن فروش :
 
درباره وبلاگ
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
{{‌‌ انجمن مشاورین و بازاریابان بیمه }}
هر آنچه كه یك مشاور و بازاریاب بیمه باید بداند
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM

مراحل نهایی کردن فروش :

 

نهایی کردن فروش دارای پنج مرحله است که این مراحل بصورت پیوسته و متصل دنبال می شوند و بین آنها فاصله یا وقفه ای وجود ندارد . اما هر زمانی که فروشنده در به ثمر رساندن خود توفیقی بدست نیاورد لازم است یکایک مراحل مذکور را بررسی کند و اشتباه خود را دریابد .

پنج مرحله نهایی کردن فروش شامل :

1.      به میزان کافی مشتری احتمالی را علاقه مند و دلبسته کنید تا حاضر شود با شما صحبت کند .

نکته : معمولا افرادی که برای خرید مراجعه می کنند یا فرصت کافی برای خرید را ندارد و یا ترجیح می دهند از میان فروشگاه ها و موسسات مختلف دیگر گزینه ها را نیز بررسی کنند . پس اولین گام را محکم بردارید . تا هرگز مشتری را از دست ندهید .

2.      آنقدر آن را در حالت عاقه مندی نگاه دارید تا تشخیص دهید مشتری به چه چیز محتاج است .

نکته : این هنر یک فروشنده موفق است تا بتواند در کوتاه ترین زمان خواسته های مشتری را تشخیص دهد ، در عین حال نگذارد مشتری خسته و کلافه شود و میزان علاقه مندی خود را از دست بدهد . بهترین مثال برای کسانی که از این تکنیک استفاده می کنند قصه گو ها هستند و می دانند چگونه قصه را به مخاطبانشان عرضه کنند که تا لحظه آخر به داستان علاقه مند بمانند . شما نیز دقیقا باید همین کار بکنید .

3.      با توضیح فواید کالایی که عرضه می کنید او را برای خرید علاقه مند سازید .

نکته : حتما بارها کسانی را دیده اید که برای خرید کالایی خاص به بازار رفته اند ولی با یک سبد از کالاهایی دیگر بدون خرید آن کالای خاص برگشته اند . تمامی فروشندگانی که موفق به فروش دیگر کالاها شده اند توانسته اند فواید کالای خود را به مشتری عرضه کنند و او را ترغیب به خرید کنند . پس از این نکته در فروش استفاده کنید .

4.      از مشتری احتمالی بخواهید که به شما سفارش خرید بدهد .

نکته : اگر نتوانید از مشتری سفارش بگیرید پس چرا فروشنده شده اید . شما تمام تلاش خود را می کنید تا بتوانید کالا یا خدمات خود را بفروشید ، پس مهترین قسمت فروش همین جاست . دقیقا مثل این می ماند شما تمامی مواد یک کیک را به میزان مشخص با هم مخلوط کنید ولی آن را در فر نگذارید ؛ شما با این کار هم کلی مواد اولیه را دور ریختنی کرده اید و هم نتوانسته اید کیک بخورید .

5.      کوشش کنید برای انتقادات و ایرادات مشتری راه حل های منطقی ارائه دهید .

نکته : شما یا باید بتوانید یک مجموعه کالا را بارها به یک مشتری بفروشید یا بدنبال مشتریان جدید بگردید . حتما دلتان نمی خواهد چهار مرحله قبل را دوباره تکرار کنید . پس به دنبال راهکارهایی برای حل منطقی انتقادات مشتریان بگردید تا مشتریان خود را از دست ندهید .

 





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


جمعه 4 اسفند 1396 06:26 ب.ظ
سلام فقط می خواستم به شما سر بزنم. متن در خود
پست به نظر می رسد در حال اجرا از صفحه نمایش در اینترنت اکسپلورر.
من مطمئن نیستم که آیا این یک مسئله قالببندی یا چیزی است که با سازگاری مرورگر انجام می شود، اما فکر کردم که می خواهم پست بگذارم تا شما را مطلع سازم.

اما طراحی عالی به نظر می آید! امیدوارم که شما مشکل حل زودی دریافت کنید. کودوس
جمعه 17 شهریور 1396 08:54 ب.ظ
I just like the valuable info you supply in your articles.
I'll bookmark your blog and test again right here regularly.

I'm somewhat certain I'll learn lots of new stuff proper
here! Best of luck for the following!
یکشنبه 12 شهریور 1396 07:42 ق.ظ
Good web site you have got here.. It's difficult to find high-quality writing like yours these days.
I seriously appreciate individuals like you!

Take care!!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر