تبلیغات
{{‌‌ انجمن مشاورین و بازاریابان بیمه }} - سلسله مقالات بازاریابان بیمه (خوش تیپهای بیمه ای)
 
درباره وبلاگ
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
{{‌‌ انجمن مشاورین و بازاریابان بیمه }}
هر آنچه كه یك مشاور و بازاریاب بیمه باید بداند
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM

سلسله مقالات بازاریابان بیمه

(خو ش تیپهای بیمه ای)

بسمه تعالی

 

وضعیت ظاهری (خوش تیپهای بیمه ای)

 

در اكثر كتابها و مقالات مرتبط با امر فروش و بازاریابی به اولین نكته ای كه اشاره شده پوشش ظاهری فروشنده است

در برخی از این كتب مصرانه اعلام كرده اند كه موفقیت در امر فروش در چند دقیقه و حتی چند ثانیه اول اتفاق می افتد و از جمله موارد موثر در این امر وضعیت ظاهری فروشنده است.

خوب .قبول

داشتن لباس و پوشیدن لباس مناسب نیاز به پول جهت خرید دارد.

پول خرید لباس هم نیاز به در آمد مناسب دارد

در امد مناسب هم كه ایجاد نمیشود  چون لباس مناسب نداشتیم كه مشتریان زیادی داشته باشیم

پس...

ما در قدم اول در مهیا نمودن اولین نیاز  وا ماندیم پس فروشنده نمیشویم و بهتر است شغل دیگری را انتخاب كنیم.

 

 

مطالب بالا گوشه ای از  برداشت غلط برخی از دوستان از اطلاعات موجود در كتابهای مرتبط است.

وضعیت ظاهری و پوشش دارای اهمیت بسیار زیادی در امر فروش است.

مشتریان احتمالی در برخورد اول ما قبل از بیان هر مطلبی ارتباطی اولیه  غیر كلامی با استناد بر ظاهر ما با ما برقرار نموده و ذهنیتی اولیه برایشان از ما ایجاد میشود

لذا داشتن پوشش مناسب ( نه صرفا پوشش گرانقیمت و شیك) در برخورد ما با دیگران و بالاعكس تاثیر گذار است. و فقط تاثیر گذار. و نمیبایست تمامی عوامل را صرفا از جانب پوشش یك طرفه حذف كنیم.

اما پوشش مناسب نیز تعریف خود را  دارد.

تصور كنید با كت و شلوار و یك كروات زرد رنگ وارد بازار اهن شاد آباد شوید.

تصور كنید با لباس اسپرت و یك تیشرت مارك نایك به ملاقات یك مدیر عامل بروید

تصور كنید با موهای مرتب شده مناسب شركت در جشن عروسی به بورس لوازم ساختمانی سر بزنیم.

 

تعجب نكنید .مواردی كه اعلام شد بسیار دیده شده .

پوشش مناسب به معنی داشتن آراستگی در حد و مطابق با محل مراجعه و بازار هدف است.

ما نیز معتقدیم كه یك فروشنده میبایست دارای ثبات شخصیتی و یكپارچگی كلام و رفتار و حتی پوششی منظم و ثابت باشد .اما لطفا لطفا لطفا بازاری را مطابق با پوشش و شخصیت و رفتار خود پیدا كنید. و یا پوششتان را با محل مراجعه تطبیق دهید.

 فراموش نكنیم یكی از وجوه متمایز كننده فروشندگان بیمه از سایرین آراستگی و پوشش مناسب آنهاست اما  فقط با داشتن  یك لباس گران قیمت و شیك فروش موفق حاصل نمیشود.

 

 

 

 

 

با ما همراه باشید.....

 

 

 

انجمن  مشاورین و بازاریابان بیمه

 محمد تقی اقدام

 





نوع مطلب : مقالات كوتاه (مشاورین بیمه)، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


جمعه 20 بهمن 1396 06:42 ق.ظ
بخشی از نوشتن نیز سرگرم کننده است، اگر بعد از آن آشنا شوید، می توانید نوشتن کنید، در غیر اینصورت نوشتن پیچیده است.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر