تبلیغات
{{‌‌ انجمن مشاورین و بازاریابان بیمه }} - سلسله مقالات بازاریابان بیمه (كارمزد)
 
درباره وبلاگ
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
{{‌‌ انجمن مشاورین و بازاریابان بیمه }}
هر آنچه كه یك مشاور و بازاریاب بیمه باید بداند
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM

سلسله مقالات بازاریابان بیمه

(چقدر كارمزد میگیرید؟)

بسمه تعالی

 

 چقدر كارمزد میگیرید ؟

 

  • زیادددد..من ترجیح میدم در یك نمایندگی كار كنم كه كارمزد بیشتری میده
  • نه.من دوست دارم با نمایندگی و بیمه ای كار كنم كه آدمهای مناسبی در اونجا رفت و امد داشته باشند.
  • من  دوست دارم توی كارم پیشرفت كنم پس جایی كار میكنم كه به پیشرفت من اهمیت داده بشه.
  • من داییم نمایندگی داره اگر بخوام وارد شاخه شغلی بیمه بشم حتما میرم پیش اون.
  • من كه میگم بهتر پیش موفقهای این شغل كار كنیم تا كارها رو از اونها یاد بگیریم.

 

كارمزد:

درصد مشخصی از حق بیمه كه به واسطه تنظیم قرارداد بیمه ای مابین بیمه گذار و بیمه گر  به مشاور فروش پرداخت میشود.و نسبت به نوع بیمه متفاوت است.

البته از عوامل تاثیر گذار بر این مبالغ (كه به صورت توافقی مابین مشاورین و بازاریابان بیمه ونمایندگان و كارگذاران میباشد) میتوان رضایت از نوع و روند همكاری-سابقه كار و تجربه كاری فروشندگان و عوامل انگیزشی و غیره را نیز نام برد اما در مجموع این اعداد و ارقام دارای مشابهت بسیار نزدیك در كلیه نمایندگی های بیمه میباشند.

 

طبق بررسی صورت گرفته از جمله علل همكاری یا عدم همكاری دائمی و ثابت نمایندگان با فروشندگان و مشاورین میتوان موارد ذیل را برشمرد:

1-     انگیزه كافی در بین مشاورین و بازاریابان

2-     مهیا بودن بستر امن پیشرفت و ترقی برای بازاریابان

3-     صداقت در گفتار و رفتار نمایندگان

4-     امكانات موجود در محل كار(نمایندگی یا كار گذاری) در راستای تسریع در تكمیل عملیات صدور

 

البته مانورهایی مانند (بالاترین كارمزد-حقوق ثابت و...) توسط برخی از نمایندگان در راستای جذب و یا حفظ مشاورین و فروشندگان داده میشود.

اما تجربه نشان داده از قوی ترین عواملی كه مسبب ثبات كاری و همكاری دوطرف میگردد اطمینان از وجود بستری امن جهت پیشرفت علمی و عملی و د رنهایت مالی میباشد.

در بازار بیمه ای كنونی هر كس با یك دید خاص وارد حرفه بیمه گران (یا همان مشاوره و بازاریابی بیمه) میشود .

به نظر شما كدام مورد از موارد گفته شده یا مواردی كه مد نظر شماست از اهمیت بیشتری برخوردار است.؟؟

 

منتظر نظرات شما هستیم..........

 

 

 

 

با ما همراه باشید.....

 

 

 

انجمن مشاورین و بازاریابان بیمه

 

 

 





نوع مطلب : مقالات كوتاه (مشاورین بیمه)، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر