تبلیغات
{{‌‌ انجمن مشاورین و بازاریابان بیمه }} - (تمامیت ساختار این بیمه ها پر از ایراد است)
 
درباره وبلاگ
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
{{‌‌ انجمن مشاورین و بازاریابان بیمه }}
هر آنچه كه یك مشاور و بازاریاب بیمه باید بداند
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM

راهكارهای فروش بیمه عمر....

               (تمامیت ساختار این بیمه ها پر از ایراد است)

 

بسمه تعالی

 

            تمامیت ساختار این بیمه ها پر از ایراد است

 

تا به حال به مشتریان ایراد گیر برخوردید. این افراد  گاها نه تنها به صحبتهای شما گوش نمیدهند بلكه مشتاقانه بر به هم ریختن افكار شما همت میگمارند و در بعضی از مواقع با دخالت در یك ویزیت مسبب شكست در یك قرارداد و  خرد شدن اعصاب شما میشوند.

 

شما با این افراد چگونه برخورد میكنید:

به بحث و جدل مینشینید؟

هیچ گونه توجهی نمیكنید؟

و..

در واقع این افراد به دو دسته كلی تقسیم میشوند:

  • دسته اول افرادی كه به دلیل بروز مشكلات متعدد در بیمه نامه های قبلی خود و یا داشتن اطلاعات غلط در سدد پیگیری پاسخ مناسب این موارد هستند و از شانس شما به اولین فرد به ظاهر مسئول ( یا همان نماینده بیمه ) برخورد نموده اند و با شور حرارت مشتاق به پاسخ گیری این ابهامات هستند.
  • دسته دوم افرادی هستند كه صرفا به قصد مزحكه یا لودگی و یا دور كردن شما از هدف فروش به بیان مكرر مشكلات و معایب بیمه میپردازند و به هیچ عنوان خاموش نمیشوند.

 

یك مثال قدیمی در قبال راهكار مقابله و مواجهه با این افراد وجود دارد:

شما میتوانید كسی را كه خوابیده بیدار كنید اما شخصی را كه خود را به خواب زده نمیتوانید بیدار كنید.

 

پس در قدم اول این دودسته را در راستای شناسایی فرد خواب و بی اطلاع با یك سوال و یك راهكار ساده تفكیك كنید:

1-بدون هیچ مجادله ای و در صبر كامل از او بخواهید عمده مشكلات و دلایل  خود را در خصوص اعتقاد به غیر مفید بودن بیمه اعلام كند.

2- بعد از شنیدن موارد از وی بپرسید اگر شما تمام موارد اعلام شده را رسما رفع كنیدآیا او حاضر به خرید بیمه نامه هست؟

 

 

دسته اول (خواب و بی اطلاع) به این سوال جواب مثبت خواهند داد.

دسته دوم( خود را به خواب زده و ظاهرا بی اطلاع) به شما جواب منفی داده  و مكررا سوالات و مشكلاتد و بهانه های جدیدی مطرح میكنند.

 

 

موكدا سفارش میشود برای دسته دوم به هیچ وقت زمان نگذارید ولی برای دسته اول مشتاقانه به رفع ابهامات بپردازید. اینان مشتریان آینده شما هستند.

 

 

 

 

 

با ما همراه باشید.....

 

 

 

انجمن مشاورین و بازاریابان بیمه

 محمد تقی اقدام

 

 





نوع مطلب : راهكارهای فروش بیمه عمر، مقالات كوتاه (مشاورین بیمه)، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر