تبلیغات
{{‌‌ انجمن مشاورین و بازاریابان بیمه }} - دیدگاههای مشاورین خدمات بیمه
 
درباره وبلاگ
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
{{‌‌ انجمن مشاورین و بازاریابان بیمه }}
هر آنچه كه یك مشاور و بازاریاب بیمه باید بداند
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM

دیدگاههای  مشاورین خدمات بیمه

برخی ازمشاورین بیمه شغل خود را شغلی كم ارزش می دانند و به مشتریان به چشم طعمه نگاه می كنند نسبت به دیگران بدبین هستند ،افق زمانی كارشان را محدود می بینند تصور می كنند محصولات یا خدماتی كه می فروشند نمی توانند به مشتریان كمك قابل توجهی بكند و برای انها مفید باشد.امید زیادی وجود ندارد كه این فروشندگان بتوانند موفقیت های چشم گیری را بدست آورند.در مقابل برخی از فروشندگان از شغلشان احساس رضایت كرده و به آن افتخار می كنند مشتریانش را دوست دارند و با هدف كمك به آنها به فروش خدمات و كالاها اقدام می كنند خوشبین هستند و در كار به یك افق زمانی بلند مدت فكر می كنند این گروه از فروشندگان و مشاورین از نظر دیدگاه و نگرش شرایط لازم برای موفقیت در كار فروش و مشاوره را دارا هستند.

نكته اساسی دیگر كه در مورد نگرش قابل ذكر است ناملموس بودن آن از نظر فروشنده  و مشاوراست.معمولا ما در شرایط عادی متوجه نوع نگرش خودمان نمی شویم .همه ما تصور می كنیم كه نگرش هایمان صحیح و دقیق است .عینكی كه ما با آن دنیای اطرافمان را نگاه می كنیم این تصور را برای ما ایجاد می كند كه دنیا را تنها با همین دید می توان نگاه كرد .تنها زمانی كه عینك خود را عوض می كنیم متوجه تفاوت اثر عینك قبلی می شویم .این خصوصیت نگرش باعث می شود تلاش همیشگی برای یافتن مشكلات مرتبط با نگرشهایمان و ضعف های احتمالی آن یك امر حساس و ضروری در شغل بیمه باشد.

فروشنده و مشاور خدمات بیمه باید شغل خود را شغلی مفید برای جامعه بداند .او باید درك كند كه فعالیتهایش به گردش چرخهای صنعت بیمه منجر می شود و گردش چرخهای  صنعت بیمه منجر می شود و گردش چرخهای این صنعت هزاران فایده و نتیجه مثبت را برای اقتصاد كشور به همراه دارد .او باید به شغلی كه دارد افتخار كند .وی صدها نفر را از فقر گرسنگی نجات میدهد .میلیون ها تومان از دارائیهای مردم توسط فعالیتهای او محافظت می شود .

او باید به خوبی بر این نكته واقف باشد كه شغل او مشاوره است و در این شغل تشخیص نیاز مردم و رفع آن از طریق فروش خدمات و كالاها هدف اصلی است .تصورات غلطی كه در مورد شغل فروشندگی و مشاوره بیمه وجود دارد نباید در او نگرش منفی ایجاد كند.

مشاورین حرفه ای خدمات بیمه باید این موضوع را درك كنند كه فروش خدمات بیمه در ابتدا كار ساده ای نیست ولی بتدریج ارتباطات و مهارتهایی كه لازمه موفقیت او هستند گسترش یافته و فروش او افزایش خواهد یافت.این نگرش باعث می شود صبر و استقامت فروشنده افزایش یافته و انتظارات وی از نتایج كارش واقع بینانه تر شود.

 

ورود شمارا به جمعیت مشاورین و كارشناسان حرفه ای فروش بیمه خوش آمد میگوییم.

 





نوع مطلب : نكته های آموزنده، راهكارهای فروش بیمه عمر، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر